Wednesday 3 August 2011

First Entry

Bismillahir Rahmaanir Raahim...

Selama ini, Mhni cuma baca blog orang lain. Tidak nampak sebarang keperluan mahupun faedah di sebalik blogging ni sehingga membaca blog seseorang yang telah membuatkan Mhni berfikir, blog merupakan luahan memori yang boleh dikompilasikan untuk tatapan generasi Mhni akan datang. Selama ini, mungkin disebabkan tiada kemudahan Internet, mahupun kamera untuk memuatkan gambar-gambar, membuatkan blog ini tiada apa yang menarik bagi Mhni. 

But then, Mhni percaya blog ini merupakan saluran untuk Mhni sampaikan perjalanan hidup mahupun perkongsian beberapa ilmu yang diperolehi daripada aktiviti menghadiri kelas-kelas seminar motivasi yang dihadiri sebulan sekali (at least) kepada umum. 

Harapan Mhni, moga sedikit ilmu yang saya perolehi di luar sana, dapat dikongsikan kepada semua yang membaca di sini (sungguhpun Mhni expect tidak lah ramai follower, almaklum siapalah Mhni ni nak ada follower blogger). Ilmu yang dikongsikan di sini juga untuk peringatan buat diri sendiri yang selalu alpa dan terleka. 

Ya Allah, sekiranya urusan ini baik bagiku dan sahabat-sahabat lain, Kau permudahkanlah Ya Allah..
dan kiranya urusan ini hanyalah sia-sia bagiku dan sahabat-sahabat lain, Kau perjauhkanlah ia Ya Allah..
Ameen..


No comments:

Post a Comment