Saturday 5 May 2012

Belajar secara online

Syukur Alhamdulillah, Mhni sudah maju setapak dalam merealisasikan impian menjadi surirumah yang berjaya menjana pendapatan dari rumah :) Insya Allah

Memang nampak macam mudah menjahit manik ni, tapi susah sebenarnya terutamanya nak pegang kain. Syukur Alhamdulillah, Mhni berguru dengan Sifu yang tepat. Sungguhpun online, Sifu dapat memberi pendapat dan tips untuk menjahit manik dengan lebih kemas dan cantik.

Paling membanggakan, salah seorang pelajar beliau merupakan tukang jahit manik untuk Tuanku Permaisuri Agong. Dan usia pelajar Sifu ni sekarang 27 tahun. Beliau mula menjahit baju Tuanku Permaisuri pada usia 20 tahun. :)

Moga Allah permudahkan usaha-usaha Mhni ni. Terima kasih pada Encik Suami yang menyokong penuh usaha Mhni ni. Kalau dah mula ambil tempahan dan ada savings nanti, bolehlah plan untuk second baby..hahahha... Yelah, nak beli barang baby tu satu hal, Mhni ada hati nak makan supplement pregnant and maternity Shaklee..huhuuu.. Bukan apa, kalau boleh masa confinement nak la sihat dan bertenaga. Masa jaga Aliff dulu asyik demam je, so kalau nak pregnant lagi memang kena plan betul-betul.

Ya Lathif..Ya Lathif..Ya Lathif.. :)

No comments:

Post a Comment