Saturday 21 April 2012

Aliff mirip siapa?

Kehadiran Aliff dalam hidup Mhni memang menambah seri, kegembiraan, menguji kesabaran, meningkatkan keinsafan dan semuanyalah..

Aliff mirip siapa? Persoalan tu memang jadi tanda tanya semua orang yang mengenali Mhni dan suami. Mhni tengok Aliff je Mhni tau dia mirip Mhni, ada sikit mirip adik-adik Mhni, senang kata mirip Mhni adik beradik lah. Bukan sebab perasan, huhuuu, sebagai anak sulung, Mhni tengok adik-adik Mhni dari kecik, sebab tu Mhni cam muka Aliff. Mak Mhni pun cakap Aliff muka lebih kurang kami semua adik beradik masa kecik. Tak percaya? Jom kita buktikan.

Mhni masa baby, ada rupa Aliff kan? We share the same eyes and lips.


Yang ini, Fara masa baby. Fara dengan Mhni, tembam dan semangat lagi Fara. Hehehe.. Yang ni bentuk muka dah sama macam Aliff, sekarang ni je Aliff susut sikit, almaklum dah aktif main.

Ni adik-adik lelaki Mhni. Adik bongsu Mhni yang paling banyak menyerupai Aliff. Mungkin Mhni banyak spend masa dengan adik-adik sebelum bersalin, tu yang muka Aliff ada kombinasi diorang semua.


Yang ini gambar selingan ;p Kami berdua memang suka pakai baju sama corak, sama warna dari kecik sampailah dah besar sekarang ni, in fact Mhni dah kawen pun tetap suka baju boria dengan Fara. Sehati sejiwa lah katakan :)

No comments:

Post a Comment