Saturday 14 July 2012

Minggu yang padat

Seminggu dua ni memang minggu yang panjang dan sibuk sedikit. Sabtu 30hb Jun lepas, Mhni dan adik Mhni hadir ke Seminar Marketing Power Dr. Azizan Osman. Sedikit suntikan yang diberikan mampu memberi impak yang besar dalam kehidupan selagi kita menggunakan sepenuhnya ilmu yang diberikan. Semoga kita semua beriman, kaya dan berjaya!




Lepas seminar, kami berdua rushing balik ambil Aliff, nak ke Klang ambil roadtax kereta Fara. Oleh kerana tak sempat masak, kitorang pun makanlah kat KFC Shah Alam. Aliff makan kentang putar kat situ. Then, apalagi, mainlah :)








Balik sampai rumah pun dah malam. Esoknya (Ahad) emak dan adik bongsu Mhni datang KL. Adik Mhni akan belajar Diploma Pembantu Perubatan (MA) di Tanjung Rambutan, Perak. Alhamdulillah. Ada juga adik Mhni yang kerja ala-ala doktor gitu. Masa pergi kat sana, tengok pakaian pelatih MA, terbayang betapa smart nya adik Mhni dengan uniform tu :)




Gigi Aliff baru je tumbuh sebatang masa ni.


Aliff dah tumbuh gigi. Alhamdulillah, Aliff anak yang baik, tak gigit masa menyusu. Sayaaanggg Aliff  :)


Lepas hantar adik gi belajar hari Isnin, Mhni balik kampung dengan mak naik bas. Nak berurut dengan bidan Mhni.















Kat kampung, biasalah, budak nak membesar macam Aliff ni confirm tak reti diam, merayap sana sini. Tambahan pulak dapur rumah mak luas, merata Aliff explore. Kat kampung jugaklah Aliff belajar naik tangga. Kalau Aliff nampak ibu dia gi naik atas je, sibuk mengejar naik tangga. Bila Aliff ada, nenek punya projek menjahit asyik sangkut je.. heheheh..







No comments:

Post a Comment